петък, 12 март 2010 г.

Глава 5 - Упражнения по български

Iv:
Обичам те с мен, в мен, до мен, върху мен, под мен, зад мен, пред мен, след мен, заради мен, въпреки мен, когато мен, защото мен…
Обичам да се събуждам до теб,
обичам да заспивам с теб,
обичам да ме целуваш нощем,
обичам да ме целуваш денем,
обичам ръцете ти,
обичам миглите ти,
обичам увереността ти и когато ти е неудобно,
как държиш цигарата, как си пиеш кафето, как ме прегръщаш, как правим любов,
а усмивката ти ми разтапя хладилника... :)

Задръж магията.
Задръж и вятъра, и слънцето,
и оня вкус на зрели боровинки,
и шепота от лудост над зенитите,
и дивия цъфтеж на месец юли.

Да задържиме полъха в листата,
росата, прегоряла от мечтите ни,
да задържиме оня дъх на лято,
завинаги да задържим магията...

Няма коментари:

Публикуване на коментар