сряда, 19 декември 2012 г.

Време за подаръци


Обичаме или не обичаме Коледа няма значение, всеки обича да получава подаръци. 

Най-честият въпрос през декември е какво да подаря на еди-кой си, както и, вероятно, какво искам за подарък.





Имам дълъг списък с хора, за които трябва да подготвя подаръци и няколко крайъгълни камъка:
-          последната Коледа, в която едно дете вярва, че дядо Коледа съществува;
-          никой от останалите официално не желае подарък за Коледа, а е ясно, че няма как да стане.



Затова си направих труда да попитам няколко приятели кой е най-хубавият подарък, който са получавали.

Може да се позабавлявате с отговорите, според мен добре се вижда кой отговор е на мъж и кой на жена. 

1: Мисля, че най-добрият ми подарък е бил колело.
2: Присъствие. Човек, който нямаше възможност да ми купи подарък, успя да дойде отдалеч, за да прекара празника с мен.
3: Белезници.
4: Няма нещо особено. Колегите ми веднъж ми подариха винтоверт, като казаха, че това е най-достойният подарък за „майстора”. Вероятно са го имали като мостра, но беше готино как го извъртяха и ми стана приятно.
5: Месечният ми цикъл всеки месец?
6: Тогава, когато се прееба целия ми живот. В последствие се оказа най-големият подарък.
7: На мен само тривиални неща са ми подарявали. Ако се счита за подарък, че се преместихме в новата къща точно на рождения ми ден - това е.
8: Фотосесията – и като изживяване, и като спомени, които ми е оставила.
9: Колегите ми подариха обучение за международна степен в сферата, в която работя – прекрасен подарък.
10: Кутия с листчета, на които пишеше защо знача толкова за един човек.
11: Изненадващо пътуване. Не знаех къде отиваме, за колко време, какво ще правим.

(Пробвайте да предположите кои са на мъже и кои - на жени).

Мисля, че ако човек си отговори на въпроса кои са най-хубавите подаръци в неговия живот, ще му е по-лесно да подготви такива за близките си.

Поздрави и чудесни подаръци!

2 коментара: